STAN - HEMMA

Nu har jag kommit hem från stan , var där med vera , antonia , fanny & frida . Mycket kul , haha . Vi var inne på telia för frida skulle hämta ut en sak & så låg det hörlurar där så fråga vi om dem va gratis & då var dem det . Så alla tog massa sådana med sig hem ;)
Det var smart , för man kunde lyssna två i dem men ändå ha två hörlurar var haha , lite svårt att förklara . Men hoppas ni förstår ändå ;)
Nu ska jag hoppa in i duschen , städa mitt rum som blev stökigt igen på 5 sekunder . Men får väl skylla på att jag faktiskt försov mig imorse & slängde runt allting överallt , eftersom att det faktiskt var så . Sen ska jag ta & plugga lite matte , eftersom att det är prov imorgon :(
Men bloggar lite under dagen när jag hinner & kan , ska försöka uppdatera ofta !

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
glöm mig inte

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0