ROBIN ÅKERMAN ♥

Robin åkerman , gud vart ska jag börja .. Kommer du ihåg när vi pratade sådär otroligt mycket , när vi tröstade varandra när vi var ledsna . När vi stöttade varandra hela tiden , när vi delade skratt och gråt . Jag saknar dig killen , jag saknar dig så otroligt mycket . Låt oss få tillbaka allt det där vi hade , alla kvällar och nätter som vi pratade . När vi var så nära vänner , när vi talade om för varandra hur mycket vi tyckte om varandra .. hur mycket vi älskade varandra .. alla texter och alla ord ..
Vart tog allting vägen , det försvann .. det bara blåste bort . Men minnerna finns kvar och du finns kvar i mitt hjärta . Du är ingen som man bara glömmer , ditt fina leende , ditt goa sätt att vara , dina fina ögon och ja hela ditt utseende . Killen jag saknar dig ska du veta , när vi pratade om att du skulle komma till sommarn . Kommer du ihåg allting som vi delat .. ?
Jag vill hålla din hand , jag vill skratta & se dig le . Dela massa fler minnen med dig , men kommer jag någonsin få göra det ?
Vi är starka tillsammans , vi två klarar allt .. så kom igen , visa det nu !
Jag saknar dig , vill kunna ta hand om dig . Ska göra allt för att det ska bli som innan .. allt.
Du gör mig stark , du är min egna ängel .. lämna mig inte .

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
glöm mig inte

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0